شهید غلام حسین افشردی(حسن باقری) شهید دفاع مقدس
جلو آمد و با دست روی شانه من زد و بی مقدمه گفت:√آقای ناصری حیفه تا زمانی که جنگ هست ماشهید نشیم, حیفه. کاری بکن که شهید بشی√ گفتم: حسن آقا چه باید کرد؟
گفت:دو تا راه داره یکی خلوص و دیگری تلاش و کوشش. اگه این دوتا رو خوب انجام بدیم شهید می شیم. بهت بگما, بعد جنگ, معلوم نیست سرنوشت ما چی می شه و عاقبت مون به کجا ختم می شه. بهترین عاقبتی که میتونیم به دست بیاریم, اینکه شهید بشیم. در شرایط شهادت همه چیز سعادته.

بخش هایی از کتاب زندگانی شهید غلام حسین افشردی
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت 10:4 توسط یــــا زهــرا
|



